Interio
Οργάνωση και επίβλεψη λογιστηρίων επιχειρήσεων
Παρακολούθηση και τήρηση μισθοδοσίας επιχειρήσεων
Σύνταξη ενοποιημένων και μη ενοποιημένων οικονομικών καταστάσεων πλήρως εναρμονισμένων με την υπάρχουσα ελληνική λογιστική νομοθεσία
Σύνταξη ενοποιημένων και μη ενοποιημένων οικονομικών καταστάσεων πλήρως εναρμονισμένων με Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Αναφοράς
Σύνταξη βραχυπρόθεσμων και μακροπρόθεσμων προϋπολογισμών
Παρακολούθηση και ερμηνεία αποκλίσεων των οικονομικών αποτελεσμάτων από τα προϋπολογισμένα μεγέθη
Κατάρτιση ταμειακού προϋπολογισμού και οργάνωση εργασιών ταμειακού προγραμματισμού
Επιθεώρηση της λειτουργίας του συστήματος κοστολόγησης για τυχόν βελτιώσεις – διορθώσεις
Κωδικοποίηση διαδικασιών για την παρακολούθηση του οικονομικού αποτελέσματος έργων κατασκευαστικών επιχειρήσεων
Διεκπεραίωση εργασιών και συναλλαγών με το Δημόσιο (Δ.Ο.Υ., Ασφαλιστικοί Οργανισμοί, Νομαρχία και Επιμελητήρια)
Τήρηση μισθοδοσίας επιχειρήσεων
Φοροτεχνική υποστήριξη εταιριών και έλεγχος της εναρμόνισής τους με τη φορολογική νομοθεσία
Σύνταξη φορολογικών δηλώσεων
Παροχή φορολογικών συμβουλών σύμφωνα με τον τομέα και το αντικείμενο στο οποίο δραστηριοποιείται κάθε επιχείρηση
Διεκπεραίωση εργασιών σχετικά με τη φορολόγηση της ακίνητης περιουσίας των επιχειρήσεων
Αντιμετώπιση φορολογικών ελέγχων και διευθέτηση φορολογικών εκκρεμοτήτων
Αξιοποίηση των φορολογικών ευεργετημάτων που παρέχουν οι αναπτυξιακοί νόμοι
Σύσταση ημεδαπών εταιρειών
Σύσταση και υποστήριξη αλλοδαπών εταιρειών
Μετατροπές – Συγχωνεύσεις – Απορροφήσεις εταιρειών
Συμβουλές Μηχανοργάνωσης
Στατιστική ανάλυση της εμπορικής δραστηριότητας των επιχειρήσεων
Εκπόνηση Επιχειρηματικών σχεδίων
Μελέτη Βιωσιμότητας
Μελέτες για τη λήψη τραπεζικών χρηματοδοτήσεων
Αποτίμηση για εξαγορά – πώληση επιχειρήσεων
Οργάνωση σεμιναρίων επί λογιστικών – εργατικών – φορολογικών θεμάτων, για την ενημέρωση και την εκπαίδευση του προσωπικού, που στελεχώνει το λογιστήριο των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων