Οργάνωση και επίβλεψη λογιστηρίων επιχειρήσεων

Παρακολούθηση και τήρηση μισθοδοσίας επιχειρήσεων

Σύνταξη ενοποιημένων και μη ενοποιημένων οικονομικών καταστάσεων πλήρως εναρμονισμένων με την υπάρχουσα ελληνική λογιστική νομοθεσία

Σύνταξη ενοποιημένων και μη ενοποιημένων οικονομικών καταστάσεων πλήρως εναρμονισμένων με Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Αναφοράς

Σύνταξη βραχυπρόθεσμων και μακροπρόθεσμων προϋπολογισμών

Παρακολούθηση και ερμηνεία αποκλίσεων των οικονομικών αποτελεσμάτων από τα προϋπολογισμένα μεγέθη

Κατάρτιση ταμειακού προϋπολογισμού και οργάνωση εργασιών ταμειακού προγραμματισμού

Επιθεώρηση της λειτουργίας του συστήματος κοστολόγησης για τυχόν βελτιώσεις – διορθώσεις

Κωδικοποίηση διαδικασιών για την παρακολούθηση του οικονομικού αποτελέσματος έργων κατασκευαστικών επιχειρήσεων

Διεκπεραίωση εργασιών και συναλλαγών με το Δημόσιο (Δ.Ο.Υ., Ασφαλιστικοί Οργανισμοί, Νομαρχία και Επιμελητήρια)

Τήρηση μισθοδοσίας επιχειρήσεων

Φοροτεχνική υποστήριξη εταιριών και έλεγχος της εναρμόνισής τους με τη φορολογική νομοθεσία

Σύνταξη φορολογικών δηλώσεων

Παροχή φορολογικών συμβουλών σύμφωνα με τον τομέα και το αντικείμενο στο οποίο δραστηριοποιείται κάθε επιχείρηση

Διεκπεραίωση εργασιών σχετικά με τη φορολόγηση της ακίνητης περιουσίας των επιχειρήσεων

Αντιμετώπιση φορολογικών ελέγχων και διευθέτηση φορολογικών εκκρεμοτήτων

Αξιοποίηση των φορολογικών ευεργετημάτων που παρέχουν οι αναπτυξιακοί νόμοι

Σύσταση ημεδαπών εταιρειών

Σύσταση και υποστήριξη αλλοδαπών εταιρειών

Μετατροπές – Συγχωνεύσεις – Απορροφήσεις εταιρειών

Συμβουλές Μηχανοργάνωσης

Στατιστική ανάλυση της εμπορικής δραστηριότητας των επιχειρήσεων

Εκπόνηση Επιχειρηματικών σχεδίων

Μελέτη Βιωσιμότητας

Μελέτες για τη λήψη τραπεζικών χρηματοδοτήσεων

Αποτίμηση για εξαγορά – πώληση επιχειρήσεων

Οργάνωση σεμιναρίων επί λογιστικών – εργατικών – φορολογικών θεμάτων, για την ενημέρωση και την εκπαίδευση του προσωπικού, που στελεχώνει το λογιστήριο των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων